Oh I love you, I wish you had the flue, so that I could take care of you, like you take care of me.

Veckans babe:
Tänker mer o mer på Annika Norlin. Hon är sjukt jävla duktig. Annika, I like you!!

Tänkte lyssna igenom Säkert!-skivan igen o samtidigt skriva värsta prettiga hyllningsinlägget men jag har också bestämt mej för att vara i säng före tolv, så det får bli imorrn.

Grejen är iaf att första singeln från Säkert! mest kändes post-Raymond&Mariaskt, inte så jätteskoj. Men ju mer jag lyssnar på skivan, desto genialare, personligare, viktigare och bättre känns det.

Skriver mer strax.

Puss Annika

(om man stänger av datorn före 12 gills det som att vara i säng. sådeså!)

Kommentarer
Postat av: Karin

23.57, du hann precis i säng!

Postat av: ellen

haha. du är fan rolig.:) hihi. sova och sova. du kan schova. :) haha.

2007-03-08 @ 10:14:33
URL: http://sailorgirl.blogg.se
Postat av: maela

Det ÄR en råbra skiva. Jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på "Sanningsdan" men det är MÅNGA. "Vill inte gå på återträff och återträffa dig" Ha! Så jävla bra! "Jesus sa vänd andra kinden Vända kinder är det enda jag gjort" Aaah... Klockrent. "Dom jävlarna skall skju-u-u-u-u-u-u-utas" kan jag inte ens tänka på utan att få gåshud. Fy fan. Och det roliga är att jag aldrig direkt gillat Hello Saferide. Helknäppt.

2007-03-11 @ 16:05:51
URL: http://maelahasit.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback