i tube, you tube, we all tube

Veckans youtubelänkar:
Folk som spelar musik. Och jag skiter i om du upptäckte dom här i oktober. Jag väljer att länka till dom nu, för det är en fantastiskt trevlig dag.

Super mario med förbundna ögon
Cutiemish spelar Tetrismelodin. Fantastiskt vackert! =D
Regina Spektor är också ett geni.
Millior får vara med igen.
Ytterligare en version av tetris.
Jeans team, som vi absolut inte FÅR missa om två veckor när dom kommer o spelar på John Doe

Veckans kändis jag vill ligga med:
Cutiemish!

På något sätt känns det lite som jag bor i William Gibsons klassiker Idoru, där två virtuella musiker gifter sej. Sen spårar allting ur. I spy att Mishy kommer bli gigantisk, sen uppdagas det att hon inte finns, varpå hennes programvara sparas för eftervärlden på en japansk server.

Sorry, det var typ sex år sen jag läste boken, så jag minns inte hela handlingen, men den är jävligt bra.

Ha en fantastiskt trevlig helg, det är ju så du vill ha det!

Kommentarer
Postat av: ellen

asså. hon är obehagligt söt den där mishpish.. :) skönt för henne. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback