Bättre än TV, och man behöver varken betala licens.

Framtiden ser ut såhär:
Millior
Millior är ett konstnärskollektiv från Småland. Själv upptäckte jag dem genom en god vän. De tre medlemmarna i kollektivet får sin inspiration mest från sina egna liv, men också från rysk folklore och portugisisk arbetarromantik. Vid en intervju i en icke namngiven tidning berättar en av dem(som vill vara anonym) om hur hen fick uppslaget till Jag hatar känslor en dag när hen en dag gick på stan och möttes av en sandwichbärare med texten

S Å
S K J U T
M E J
D Å !
Låten Datori Telefoni kom enligt uppgift till när K's mobil var trasig och behövde få mjukvaran uppdaterad. Den beskriver hur besvärligt det kan vara att vänta i telefonkö på att kundtjänst ska ta ditt samtal.

Hursomhelst. Millior är det nya p3 populär. Jag ska kasta all musik jag äger, hälla ut alla mina filmer på gatan, riva alla mina böcker i små små små bitar och ersätta alltihop med Millior.

Dagens länkar:
Millior.
Jag är sjuk. Det suger.

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAA XD roligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback