Bytesmarknaden

Skänkes/säljes till högstbjudande:
Ålderdomligt statligt kreditinstitut med stor kundbas(troligen 60-80% av Sveriges befolkning) och goda kontakter. Verksamheten består till största delen av ekonomiska transaktioner, men ingen särskild erfarenhet av detta krävs för att få ta över verksamheten. Andra centrala delar i driften innefattar är t.ex hemlighållande av för våra "kunder"  essentiell information, programmering och drift av telefonväxel för att minska samtalstrycket på våra "säljare" (erfarenhet av slumpvalsgeneratorer ett plus), konstruktion av webbformulär för att succesivt minska kundbasen (även här är kunskap om slumpvalsgeneratorer och "inga spärrar" ett plus) och indrivande av fordringar (här riktar vi oss mestadels mot "kunder" som fortfarande är aktiva låntagare, för att de som slutat låna mera inte ska behöva känna sig förföljda).

Inga referenser krävs, letar du efter din första myndighet? Slå till!

Svar till: Centrala Studiestödsnämnden (CPSN)

Men jag är inte bitter. Jag är så himla glad för att jag inte beviljats något studiemedel ännu den här terminen. Jätteglad. Åh, vad glad. Tjoho. Jag studsar.

Det ska väl lära mej.

Kommentarer
Postat av: sistah

asså. jag ska döda dem. de får inte göra såhär. de monstren! jag skickar min backup och mig själv. det är inte lite det ska du veta! snart finns de inte mer!

2007-01-23 @ 22:37:57
Postat av: Dr Pete Destruction

Lömskare och ondskefullare myndighet är svårt att hitta. Jag tror dom har ngt "större" mål här i samhället än att låna ut pengar. Jag ser kopplingar mellan dom, Lasse Berghagen och Ernst Kirchsteiger.....kan de va en komplott???

2007-01-24 @ 18:18:48
Postat av: gnorx

Oroa dig inte. Det är inte dig dom är ute efter, det är mig.

Postat av: Karin

Det är lustigt, jag har aldrig haft några problem med CSN. Aldrig med betalningar, med att komma fram via telefon eller mejl.... Vad kan detta bero på? Fick jag nåt VIPkort när jag började plugga kanske?

2007-01-26 @ 09:41:36
URL: http://tankspritt.blogspot.com
Postat av: el ias

dom kanske helt enkelt har en lista med folk som heter "vi gillar -får det dom vill ha" och en annan som heter "haha, trodde du det själv eller?"

men nu verkar det ha ordnat sig, jag ska bara betala tillbaks en del pengar.

2007-02-01 @ 12:13:08
URL: http://fulkultur.blogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback