sche-ljudsafton

Jag tänkte för några veckor sen att det var dags att kolla på shrek.. men det blev aldrig av, eftersom jag bott i tält typ hela sommaren. Mitt ex älskar soundtracket, men jag är inte alls så begeistrad över det. Vanlig jävla amerikansk ointressant rock och utslätade covers på sköna rockklassiker..

Men så visade det sej att ettan gick på tv ikväll. Som vanligt med saker som är allmänt och brett hyllade var jag lite skeptisk i början, men tänkte jag kan sticka it out. Eh, så säger man inte på svenska.. hålla ut säger man nog egentligen. Nå, jag skulle ändå käka middag, så jag satte mej. Det är ju alltid skönt med tecknat utan för mycket musik i sej, och med karaktärer som är raktigenom goda och söta.

Well, mot min vilja började jag nästan grina i slutet när allt slutade lyckligt. Världens sötaste troll ju.

Nåväl, det andra sche-ljudet kom från chipsen. Chips är världens kanske bästa uppfinning. Det kan vara terminens maträtt änsålänge.

Jag hade velat ha fler sche-ljud, men det får bli choklad isåfall.. ;)


Häromdans powerplay:
Lily Allen - LDN (videon den här gången.. låten är ju skitgammal, men hon är fortfarande hemskt söt)

Dagens powerplays:
Marit Bergman - Green light
Sean Kingston - Beautiful girls

Kommentarer
Postat av: ellen

skönt att du är tillbaka på banan igen. jag har verkligen saknat dina bloggar!

Postat av: Henrik

Som i schnulla då eller?

2007-08-18 @ 15:55:28
URL: http://www.eldfluga.net
Postat av: Remlester

Har också saknat dina bloggar! Läste i corren och trodde du bloggade varje dag! *hoppas på mer*

2007-08-19 @ 21:02:43
URL: http://remlester.blogg.se
Postat av: ellen

vad hände?

2007-09-30 @ 13:03:47
URL: http://sailorgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback