Känn ingen sorg för mig, Uppsala..

Var i uppsala i helgen, det var som att vara på studiebesök i sin egen stad.. Så mycket miljöer som vart mina, och som jag delat med folk jag vart ihop med, hängt med, festat med eller bara träffat ändå.. det kom över mig som en våg att jag inte bor där längre, och en hel del av det jag upplevt och gjort där är över. Åtminstone för den här gången.

Ibland handlar dagens powerplay om en låt som är jävligt skön just då, som jag just blivit tipsad om eller som jag återupptäckt. Den här gången handlar det om den där känslan man får när man är i en miljö som är starkt förknippad med en person, och så kommer en låt upp på mp3-spelaren.. som passar så himla bra in, och dessutom är mycket vacker.. alltså, veckans powerplay:

Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

men också, en låt som bara är veckans ringsignal.. =)
Caramba - Habba Habba Zut Zut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback