you call me a starfucker. like it's a bad thing!?

Kändisar jag vill ligga med:

svts Kobra-/Kulturredaktion
särskilt Per och Kristoffer
Maia Hirasawa
Gwen Stefani
Robbie Williams
Winona Ryder
Missy Elliot
Maria Wetterstrand
Anthony Kiedis
Johnny Depp
Matt Damon
Keira Knightley
Halle Berry
Powerpuff Girls (alla på en gång!)
Torsten Flinck
Lucy Liu
Uma Thurman
Scarlett Johansson
Shaun White
Victoria Jealous
Glamourprinsessan
Douglas Copland... det kan han behöva!
Grynet
och
Cho Chang

Kultur jag inte fattar grejen med:
Annika Jankell
Tidningen Kupé
och
the Ethos Effect av L. E. Modesitt Jr.

Dagens länkar:
The Really Big Button That Doesn't Do Anything
Kulturnyheterna på nätet
Powerpuff girls

Kvällens powerplays:
Hello Saferide - the Quiz
Maia Hirasawa - My new friend
och
Jens Lekman - Julie

Kvällens boktips:
Egalias döttrar av Gerd Brantenberg

Kommentarer
Postat av: Erik

Tur för dig att du hade med piraternas drottning, annars hade det blivit piskrapp på nån lektion!

Städat klart lägenheten? I doubt it ;)

2006-10-24 @ 00:30:02
Postat av: sis

hahaha. du är en rolig jävel. men det är nog inte bara jag som börjar tvivla på din läggning.. :) puss brüri

2006-10-24 @ 10:47:04
Postat av: Ida

Läggning o läggning, han ligger SÅ bra! Fast han snarkar o luktar illa så saknar jag att andas nattluftmed honom!

Postat av: sistah

hahaha :D jag är rätt nöjd. sist jag andades samma luft som han var det i ett tält i dalsland. inte att rekomendera. :S haha. kramar!

2006-10-25 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback