kulturmörker!

jag är lite arg på viasat för att dom stulit ztv ifrån mej och ersatt den med jävla tv6.

man kan ju ändå förvänta sej att ett stort o fint public serviceföretag kan tänka lite på sina tittare innan dom fattar beslut. kanske hålla något slags omröstning så vi medborgare får säga vårt? men det är väl för mycket begärt.

egentligen är jag ganska mycket arg. jag gillade liksom att ha två musikkanaler att slå på när man kommer hem från det dagliga verket, fördjupa sig i fåniga hiphopvideos med nakna tjejer eller i konstiga mörkteknovideos med geometriska figurer och mardrömsinfluenser. jag saknar crossfade, kaksi, veckans nykomlingar och musikredaktionen rekommenderar.

och nuförtiden visar mtv knappt någon musik heller. vad är grejen??? (jag vet att allt det här är ganska gamla nyheter, men det var ikväll jag tänkte på det som mest)


blä, bläbläblä. äh, nu får det vara nog med gnäll.. gonatt, o sov gott.

jag hejar på piratbyrån. för en vettig debatt om upphovsrätt.

Veckans powerplay:
Otur - Apart (Mr Suitcase snowbound mix)
Hello Saferide - San Fransisco
och
Christian Falk, Robyn, Ola Salo - Dream on

(upptäckte just att man kan kolla på ztv på internet. bra skit! nu ska jag bara lära mej koppla ihop datorn med tvn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback