Semestertider

Musik jag inte fattar grejen med. Del 1.

System of a down
Korn
Michael Bolton
Carola

Dessutom läser jag Erlend Loes Expedition L.
Jag gillar hans böcker ibland. Dom där stunderna i livet som jag inte är så sugen på att läsa nåt ambitiöst o pretentiöst eller så.  Böcker som inte har nåt krav på sig att vara bra, som en gammaldags sagobok nästan. Jag gillar ofta det naiva språket och de banala berättelserna. Vi som inte byggde norge är ett helt genialt begrepp.

Nu ska jag ut på naturromantisk familjesemester i Dalsland -landskapet jag inte trodde fanns, så ni får ge er till tåls. Kom ihåg att jag lovat er en the Kniferecension/rapport. Bra kulturupplevelser kan jag spara i huvet hur länge som helst, och jag har inget stort behov av att vara först med det senaste. Bra är bra, även någon vecka eller månad gammalt.

Jo, veckans powerplay var det också..
Kent - Kent (hela jävla albumet, särskilt Gravitation.)
Datarock - Maybelline
och
Alice in Videoland - Video girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback