Per Aspera Ad Asta

Årets humor:
Att folk fortfarande tror att Christer Fuglesang kommer att åka ut i rymden.

Dagens (sic!)
Vårt konservativa grannland i väst har drivit igenom en klart tveksam kulturgärning. Egentligen är det helt jävla fucked-up. Ska vi inte passa på o dela ut startaegetbidrag till bordellerna också?
Striptease momsbefriat!

Mera kändisar jag kan tänka mej att ligga med -brudspecial:
Jude Law
Modesty Blaise
Maja Ivarsson
Lucia
Audrey Tatou
har jag sagt  Nina Persson?

Veckans orka!
Albert Camus - Pesten

Dagens länk:
Leave The Kids Alone!

Årets jullåt:
Beach boys - Frosty the snowman

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit, vi har ju samma smak ju!

Dessa ar pa min topp tva:
Jude Law
Audrey Tatou
(Nina Persson - bara till hangel)

Eh, kanske borde jag ha nan mer kille med? Asch, Anna sager att jag ser ut som en flata med mitt roda har nu, sa varfor inte?

Postat av: astas

Så där mycket orkar man inte ta sig igenom på en dag ;)

2006-12-06 @ 10:36:50
Postat av: sistah

asså ååh. skjut mig! jävla sopa

2006-12-06 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback