sick. sick sick sick. it sucks.

Veckans sämsta(inte sjukt intressant men det är min blogg, jag skriver vad jag vill!):
Att jag har ont i halsen. Det började på träningen med att jag fick en touch på'n. Gjorde skitont ett tag, men jag trodde det skulle gå över. När det inte slutat efter ett par dagar började jag ana oråd. Typ nån gång i början på förra veckan förstod jag att det kanske var något annat. Sen började jag koppla, min flatmate har nyligen legat däckad och hostat dygnet runt, inte kunnat gå ur sängen osv..

Den här veckan blev jag svagare o svagare.. jag vill att det ska bero på viruset som härjar i min kropp, men måste erkänna att en del sömnbrist bidragit.

Nå, jag är skitsjuk iaf. Så jag flydde till Uppsala för att bara chilla o komma bort ett tag. Det funkade, även om jag bara blivit sjukare.

However, vad jag verkligen inte kunde låta bli att berätta är att jag nyss nös, på mina glasögon, när jag hade dom på mej.

Now, that's what I call äckligt.

Edit:
Hörde att det var månförmörkelse idag. Jag gillar inte sånt, så det får ni fan lägga av med. En gång när det var månförmörkelse och jag gick i typ mellanstadiet skulle vi kolla på månförmörkelsen hemma, men jag ramlade ner ur min säng med huvudet före (det här var alltså en våningssäng) och fick en fet hjärnskakning istället.

Sorry, jag är lite bitter, men jag skyller allt på mitt virus. Glömde säga det innan, men jag var på vårdcentralen, dom kittlade mej i halsen och stack mej i fingret. Sen ba
Vårdcentralist: -Nej du Elias, vi kan inte se någonting på snabbsänkan och på testet. Du har nog fått ett virus.
Jag -Jaha. Men vadå, vad ska jag göra åt det?
VC -Härda ut, drick mycket vatten.
(Slut)

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHAHAHA. förlåt brorsan. men jag skrattade faktiskt på rikt och brutalt när jag läste om månförmörkelsegrejen med sängen. XD det var fan det roligaste jag varit med om idag. XD hahahahha. jag får skratta för jag är din syster. de får vara elaka. men det vet du kanske att jag inte brukar vara. så jag tar igen det nu. MOUAHAHAHAHAA!!!

vad som sämre är, är att du smittat mig med din jävla sjukdom. dummis!

2007-03-05 @ 20:43:47
URL: http://www.sailorgirl.blogg.se
Postat av: Essa

HAHAHA! Hur nyser man på sina egna glasögon som man har på sig??! Hahaha!!

Men du, vafan, när var du i uppsala? Jag hade spelning när det var månförmörkelse - varför var du inte där??

2007-03-10 @ 15:40:26
URL: http://essas.blogg.se
Postat av: Snuset

Skumt. Jag var helt säker på att jag hade skrivit en kommentar till det här inlägget. Jag läser igenkännande mitt inlägg, men så ser jag att den är undertecknad Essa.. Hur f-n gick det till?? Jag kan svära att jag skrev ett exakt likadant inlägg (förutom det där med månförmörkelsen å spelningen förstås..). Förresten. Min blogg borde egentligen heta bakalls.blogg har jag insett för det låter bättre. Kan man ändra sånt utan att behöva skapa en ny blogg? Isåfall ska jag!

2007-03-10 @ 23:21:54
URL: http://bakall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0