alltid retar det nån..

Notes to self:

Jag behöver sluta gå ut o dansa med tjejer.. på det här viset får jag ju aldrig hånglas. Osså behöver jag sluta gå ut med folk som är 20-25 men beter sej som 15-16.. så jävla roligt är det inte att kolla på folk som är knökfulla, arga på sina kompisar eller bara apatiska.

Fast mera troligt behöver jag sluta vara gammal och bitter. Osså behöver folk börja bete sej som just folk.


Allting hänger troligen ihop med att jag inte dricker längre. Man kunde ju förstå att det skulle ha sina konsekvenser, men jag är fan säker. Det är rätt väg att gå för mej.

Hallelujah!

Förresten, visste ni att änder och giraffer kan vara bögar??? Moralpanik!!!Böggirraffer.

(Har läst hela artikeln nu, och även om den öppnar nya perspektiv lämnar den fortfarande mycket att önska. Det märks att den är skriven av en man. Bögtrollsländor har man ju hört talas om men whatever happened to flatfjärilar? Eller transmyrslokar?)

Kommentarer
Postat av: sistah

haha. du är fan för gullig brorsan. jag skrattar ofta åt dina bloggar och det är kul att kunna ta del av ditt liv må jag säga. är det sant att du inte dricker? fan vad du är duktig. giraffer är sensuella.. puss kram!

2007-01-22 @ 22:30:15
Postat av: Erik

Är det jag som är en full o äcklig 15åring? :p

2007-01-30 @ 00:35:05
URL: http://fazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0