Jag skriver inte på nånting!

Gårdagens försök:
Jag försökte säga upp mig från mitt jobb(inte ordagrant återgivet, men snudd på):
Elias(kommer ut i köket): Asså, ba så du vet, jag kommer inte jobba kvar så länge..
Chefen/R(står o fipplar med diskmaskinen): Men asså, hur länge kommer du stanna då?
E(lutar sig över diskmaskinen): Veckan ut, eventuellt nästa vecka också.. duvet, jag säljer inte så mycket och jag behöver en säkrare inkomst.. dessutom kommer det funka sådär med skolan..
R(reser sig upp): Men du sålde ju bra förra veckan, ge det två veckor så kan vi gå back to basics och se vad vi kan göra för att du ska komma upp i en schysst nivå.
E(går mot trappen, mot arbetsrummet): Eh, ja, kanske det.. vi får se hur det går. Jaaja, men nu vet du i alla fall...
R(går åt samma håll, mot sitt kontor): Ja, det är bra.. Men du kan ju sälja, det vet vi båda två.. När du fått lite mer utbildning o lite mer säljprocesscoaching kan du sälja lika mycket som T...
E: Ja, det är ju.. bra.. eh.. Nåja, nu kör vi igen.

Varför vill han inte bara låta mej gå?

Kommentarer
Postat av: sistah

haha, du är fan rolig! :D bra bruschan, stå på dig!

2007-02-01 @ 13:45:49
Postat av: Anonym

prova tala klarspråk!

2007-02-01 @ 22:48:24
URL: http://rebeccaklitgaard.blogg.se
Postat av: el ias

i know. i sometimes suck at that.

2007-02-02 @ 00:59:12
URL: http://fulkultur.blogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0